Skip navigation

2 προβολές σε σχέση με την αρχιτεκτονική

Προβολή της ταινίας “Gadjo Dilo”

αφισα ρομα διορθ

Προβολές στη σχολή με αφορμή την αναδιάρθρωση στις φυλακές

Προβολές κινηματογραφικών ταινιών 2012-2013

Η  πανεπιστημιακή γνώση  διαμορφώνεται βάσει της εργασιακής αναδιάρθρωσης και της εδραίωσης της άρχουσας ηθικής. «Χορηγείται» στους φοιτητές μέσω ενέσεων εξειδικευμένων και στείρων γνώσεων με δόσεις ανταγωνιστικών και ατομικίστικων λογικών,  αποσκοπώντας  στην προετοιμασία τους για την αυριανή αγορά εργασίας. Έξω, λοιπόν, από κάθε υποκινούμενη διαδικασία μόρφωσης και με γνώμονα την εκπλήρωση των επιθυμιών μας και την ικανοποίηση των αναγκών μας, επιλέγουμε να συναντηθούμε στο πλαίσιο μιας ανοιχτής διαδικασίας ζύμωσης.
Έτσι συλλογικοποιούμαστε  και επικοινωνούμε  ζητήματα με τους δικούς μας πλέον όρους στο χώρο του πανεπιστημίου. Έναν  χώρο που, ούτως ή άλλως, μας ανήκει και είναι στο χέρι μας  να του δώσουμε τα χαρακτηριστικά μιας διαδικασίας ελευθεριακής μάθησης και αλληλεπίδρασης μεταξύ των ατόμων πέρα από τα δεσμά της εξουσίας.
Σαν ένα πρώτο βήμα, επιλέγουμε κάποιες  προβολές κινηματογραφικών ταινιών, για να δραστηριοποιηθούμε  και να επικοινωνήσουμε εκτός των αυστηρών ακαδημαϊκών ορίων. Με αυτόν τον τρόπο επιθυμούμε να δημιουργηθεί  γόνιμο έδαφος για ελεύθερη διακίνηση ιδεών, πεδία ζυμώσεων αλλά και ανάπτυξη διαφόρων συζητήσεων σε θέματα που μας πλήττουν, ώστε να αυτοοργανωθούμε και να αντισταθούμε συνολικά και συλλογικά ενάντια σε κάθε απόπειρα εκμετάλλευσής και χειραγώγησης των ζωών μας.

αφισα προωολςνAFISAKI THE WALL copyαφισακι λιλια φορ εβερvαφισα προβολης 22 4 f

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: